Tema: Re: Garmin FR620
Autorius: bat0nas
Data: 2014-06-30 06:08:39
FR620 yra puikus gaminys. Grynai į bėgimą orientuotas (plius dabar gavo ir
dviračio palaikymą). Visos su bėgimu susijusios funkcijos realizuotos
puikiai (DC rainmaker'io mėgstamiausias bėgimo laikrodis). TAČIAU, su
klaidomis. Tos kelios klaidelės mane (kaip perfekcionistą) šiek tiek knisa
(gps netikslumas, persikrovimai, wifi neprognozutumas).

Šiandien bėgimo laikrodį rinkčiausi tarp: ambit2 (bragu, bet lyg be didelių
priekaištų), fr620 (bus keletas bug'ų), fr220, fenix2 (bus keletas bug'ų).

"nekas"  wrote in message news:lon8hl$r76$1@trimpas.omnitel.net...

O tai kuo tas Garmin 620 toks blogas buvo, kad teko gražint?

Ir dar patarkit ką manot gero/blogo apie konkrečius modelius pvz.:

1. Mio Link HRM apyrankė + Garmin forerunner 220 (teoriškai turėtų
veikti per ANT+)
2. Mio Link HRM apyrankė + TomTom Runner (teoriškai turėtų veikti per BT)
3. TomTom Runner Cardio (su integruotu apyrankėje HRM)
4. Adidas miCoach... (visko priintegruota, brangus ir Lietuvoje matyt
niekas neprekiauja?)
5. Kažkas iš Suunto? Polar? Suunto teoriškai turėtų veikti su Mio Link
per ANT+, o Polar tai kažkoks man chaosas - milijonai modelių su
neaiškia pavadinimų sudarymo logika ir visokie skirtingi standartai. Tai
paprasčiau iš karto atmesti kaip gamintoją.