Tema: Re: Garmin FR620
Autorius: nekas
Data: 2014-06-28 23:28:37
On 2014-06-28 01:05, Icetom wrote:
> peties.
> Dar nebuvo taip, kad laikrodžio baterijos neužtektų bėgimui.
> - Laikrodis turi training planus ir kt. dalykus by default. Endomondo
> atveju - reikia pirkti Premium paslaugą, norint tai gauti.
>
> Labai tiksliai apibendrinta. Tik pridėčiau, kad toks laikrodis puikus
> pagalbininkas, ne tik bėgiojant, bet ir kokioje sporto salėje, pvz.
> darant indoor cycling (labai lengva perlipti 155-160 bpm treniruotės
> metu) treniruotes ar sunkumų kilnojimo treniruotės efektyvumo sekimui
> (stebėti, kad pulsas nekristų per daug žemai). Aš neatsidžiaugiu savo
> [...]

O tai kuo tas Garmin 620 toks blogas buvo, kad teko gražint?

Ir dar patarkit ką manot gero/blogo apie konkrečius modelius pvz.:

1. Mio Link HRM apyrankė + Garmin forerunner 220 (teoriškai turėtų
veikti per ANT+)
2. Mio Link HRM apyrankė + TomTom Runner (teoriškai turėtų veikti per BT)
3. TomTom Runner Cardio (su integruotu apyrankėje HRM)
4. Adidas miCoach... (visko priintegruota, brangus ir Lietuvoje matyt
niekas neprekiauja?)
5. Kažkas iš Suunto? Polar? Suunto teoriškai turėtų veikti su Mio Link
per ANT+, o Polar tai kažkoks man chaosas - milijonai modelių su
neaiškia pavadinimų sudarymo logika ir visokie skirtingi standartai. Tai
paprasčiau iš karto atmesti kaip gamintoją.