Tema: Re: N4/7 belaidis įkroviklis
Autorius: Bronco
Data: 2014-03-24 20:16:54
On 2014-03-24 17:28, Rimas wrote:
> Niekas ten nieko nekaitina. Gamintojas padare, o tu matai nusprendei, kad
>   bybis, nenaudosi nes... tu geriau zinai kas, kaip ir kiek turi kaist ar ne
>   :)  Mazu maziausiai kvaila.

Specialiai, aišku, nekaitina, bet wireless krovimas yra mažiau
efektyvus, nei laidinis, todėl dalis energijos išsiskiria šilumos
pavidalu. Kitaip būti negali, nes prieš fizikos dėsnius nepapūsi. Kiek
ten tas kaitimas didesnis, reiktų dar panagrinėti temą, bet praktiškai,
gali google įvesti bet kurio Qi įkroviklio modelį + žodį "heat" ir gausi
kalną info apie tai.

O gamintojas gamina tai, kas veikia. Niekas ir nesako, jog jie nekrauna
baterijų. Bet toks daiktas turi pliusus ir minusus ir pirkėjas turi
spręsti pats ar pliusai jam persveria minusus. Man, pvz., kai daiktai
turi integruotas baterijas, norėtųsi neskubėti trumpinti jos gyvenimo
laiko. O būtent šiluma ir verčia li-ion tipo baterijas labai greit
degraduoti. Ir nereikia labai aukštų temperatūrų, skirtumas net tarp 25
ir 30C labai didelis, o komentaruose žmonės pasakoja, jog ir 40C būna...