Tema: Re: N4/7 belaidis įkroviklis
Autorius: Bronco
Data: 2014-03-24 16:42:19
On 2014-03-24 07:57, kaiser wrote:
> Optimalią poziciją pagavau jau pirmą dieną pažaidęs su Current Widget.
> Jungiu prie 2A kroviklio. Krauna stabiliai be jokių "pametimų". Kai kas
> skundžiasi kad nepakrauna iki 100%, o aš ryte visada randu 100%.
> Trumpiau tariant, priekaištų neturiu.

Yra įkrovikliai, kuriuose optimalių pozicijų gaudyti nereikia. Pvz.:

http://www.amazon.de/Zens-ZESC02B-kabelloses-kompatible-Smartphones/dp/B00C5X1JGE/ref=wl_it_dp_o_pC_S_nC?ie=UTF8&colid=33EF1Q1GALY1J&coliid=IWN3IKLHTFLRS

http://www.amazon.de/Zens-00-induktives-Ladeger%C3%A4t-Smartphone/dp/B005PL4JCE/ref=wl_it_dp_o_pC_S_nC?ie=UTF8&colid=33EF1Q1GALY1J&coliid=I3TGCOCBVUJE0A

Aišku, tai ne kiniečių pigiava iš ebay. Vakar panaršiau neblogai
apžvalgas ir atsiliepimus, tai susidariau įspūdį, jog visi Qi
įkrovikliai gerokai pakaitina kraunamus įrenginius. Bent jau žmonės
skundžiasi ir su pigiais ir su prabangiais įkrovikliais, jog krovimo
metu temperatūros būna ženkliai per aukštos. Nepatinka man tai, gal
reiks susilaikyti kol kas nuo wireless įkroviklio pirkimo :(