Tema: Re: Xperia s ar ion?
Autorius: padugne
Data: 2012-03-24 17:44:11
On Mon, 19 Mar 2012 13:12:09 +0100, padugne wrote:

> Na tai viena is priezasciu kodel as to xperia S dar nenusipirkau. F...
> interfeisu kamstukai - antra.

Taigi, buvau siandien pasiemes y letena paciupinet. Balta. Ir turiu
pasakyt, kad deja not impressed. Noras pirkt totaliai atshalo.

Tas "nesitepantis" plastiko padengimas malonus paciupinet, bet nugareles
dangtelio virsuje (ten kur kameros akis) plyshys kuris baltam korpuse
krenta i akis. Ir kas apmaudziausia - tas dangtelis apskritai niekam nx
nereikalingas, po juo tik sim korta.
Kamstukai laikosi ant tokiu silikoniniu snargliu, sunkiai issitraukia,
taip pat sunkiai ir susikisha.
Permatoma juostele pati savaime labai ql, bet galetu labiau primint
stikla o ne tiesiog permatoma plastiko gabala.
Priekinis juodas stiklas bent jau man atrodo ganetinai belekaip, sukelia
"taupos" ispudi. Galejo gi padaryt balta kaip apple, htc ar zumzungas.

Uztat ekranas yra mega-zupa-ql, geriausia ka iki siol maciau. Salia
pasidejau galaxy nexus, tai vieni vartai.

Zodziu teks laukt hajabusos...

--
kthxbai.