Tema: Re: Xperia s ar ion?
Autorius: padugne
Data: 2012-03-16 14:19:39
On Fri, 16 Mar 2012 13:32:27 +0200, spakainas <spakainas@mail.ru> wrote:

>Kūj znajet, iki rudens tikrai nelauksiu ;] aš va galvoju šitą pajamt
>(yra kas nupirktų ir atsiųstų):
>http://store.three.co.uk/view/content/basket
>Yra kokių nors niuansų su telefonais iš UK, ar tipo perki ir nesuki galvos?

Yra niuansu su "operatoriu telefonais" apskritai. Is vienos puses
greiciausiai negalesi unlockinti bootloaderio, is kitos puses gali
rimtai veluoti updeitai, nes operatoriai dar butinai nori
"patestuot".

Va kaip pvz su Motorola Xoom: laisvai pardavinejami jau pernai gavo
updeita. O is T-Mobile pirktas devaisas tai negana to kad kastruotas,
bet negaina to updeito iki siol. Nes T-Mobile kazka ten "testuoja".
Vienintele iseitis - unlockint ir supust universalia ES romo versija,
hardwaras tai identiskas. Bet tada garantijos etc.

--
kthxbai.