Tema: Re: 3g padengimas Bites
Autorius: Andrius V.
Data: 2012-03-17 16:35:36
na omnis nori buti pirmas,jis skuba isitvirtinti.bet jei tinklo ispletimas
kuo veliau kainuos net keleta kartu pigiau,tai manau tikrai neblogas
variantas siais laikais.juk gerokai daugiau investavus kainu dideliu
neuzsiplesi,o kad va pas mus brangiau bet geriau veikia,tai butina bus
kokiam keletui % vartotoju.tele2 jei isples 3g stotis per pora metu ir
pasieks omnio lygi,tai prasides klientu migravimas.atsijos kuriems pakanka
tele2 lygio,o kuriems reiks omnio.juk del pokalbiu taip ir yra,siuo metu
kainos stabilizuojasi ir manau ateityje liks tik fiksuotas mokestis,tai po
kokiu 5 metu ar panasiai ir su duomenu perdavimu bus tas pats.liks fiksuotas
mokestis su papildomom paslaugom,kai bus isjungti kokie nors ribojimai.joks
verslas nedaromas be siekio uzdirbti

"kurikai"  parašė naujienų news:jjv93h$j4c$1@trimpas.omnitel.net...

O tai omnis 4G(LTE) nepradejo dar diegti? :) kiek skaiciau, tai bite 2010
jau sake, kad naujins tinklus i 4G(LTE), praples 40-50 % rysio aprepti, bet
tai jau du metai praejo, o progreso jokio...