Tema: Re: 3g padengimas Bites
Autorius: Andrius V.
Data: 2012-03-15 15:31:01
o gal iskarto vystys LTE ir 3G,nes dabar tik 3G plesti nera prasmes kai
omnis stipriai issipletes,nauju klientu tikrai nepadauges greit,o ir
isplesti nelabai bus imanoma greit.o pleciant LTE manau tuo paciu po
defaultu ir 3G kartu bus bazinese stotyse,nes juk yra isipareigojimas del 3G
tinklo pletros

"bzik"  parašė naujienų news:jjsd26$srm$1@trimpas.omnitel.net...

sunku pasakyt kodėl nevysto. Gal objektyvūs duomenys rodo, kad antenos
iškėlimas niekada neatsipirks. Nice to have ir verslas nebūtinai kartu.