Tema: Re: 15Lt/mėn: teledu vs. labas
Autorius: bat0nas
Data: 2013-11-05 17:30:33
Tą patį klausimą uždaviau vienam iš provaiderių (ne telefoninei
konsultantei). Tai atsakymas buvo maždaug toks, kad ribojimą jie turi turėti
dėl eilės mums paprastiems vartotojams nesuprantamų priežasčių :) Pvz, kad
kas nors nesugalvotų perpardavinėti tų SMS, turint neribotą skaičių.

"[mikro]"  wrote in message news:l5aq64$ncf$1@trimpas.omnitel.net...

as isvis bl nebesuprantu tu musu provideriu, kas cia pasidare aniems tuos
sms'us desimtimis tukstanciu dalint pradejo, nx ju reikia isvis man kas
paaiskint gali siais laikais?
kazkoks kreivas marketingas, tai duok minuciu/gb, vietoj tu koSTminiu sms
skaiciu. netaip senei irgi cia paskambino is bites, oi oi duodam 300 min, 5
stukes sms ir 500mb uz 9 litus gal..
sakau nachui man tie jusu sms, duok 300 min su 1 gb uz 10 lt ir imu.. ne
ble, tokio neturim. visogero sakau, turesit - pasukit:)

"Didzkis"  wrote in message news:l5achm$67o$1@trimpas.omnitel.net...

nesenai rašė kad tele2 galima gauti

14Lt 500min/10000sms/1Gb

On 2013.11.05 11:06, Šarūnas wrote:
> OK, yra šiuo metu tokie pasiūlymai:
> teledu 15 Lt/mėn: 300min, 5000sms, 1GB.
> labas 15 Lt/mėn: 300min, 3000sms, 500MB.
>
> pagal skaičius teledu dealas atrodo geresnis, bet realiai man pakanka ir
> labas. Klausimas tik
> vienas: kaip ryšio kokybė? Su teledu (studentiškas planas, 10lt/mėn) man
> dažnai pasitaiko kad
> ragelis būna nepasiekiamas, nors ir rodo pilną ryšį (ateina krūva
> pranešimų apie praleistus
> skambučius), taip pat kalbant trūkinėja, pametinėja žodžių skiemenis ir
> reikia spėlioti ką sakė
> [...]

---
This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus
protection is active.