Tema: Re: 15Lt/mėn: teledu vs. labas
Autorius: jz
Data: 2013-11-05 14:48:41
labiausiai nustebino omnitelio interneto kokybe vaziuojant is Klaipedos I
Vilniu.
Su Omniteliu nebuvo galima normaliai naudotis, o tele2 visa kelia veike gan
neblogai su tam tikromis pertraukomis miskuose..

Man regis Omnitelis daug pazenges yra miestuose.. nors ir tai ateina sms,
kad nebuvo rysio, kai ji esant tikrai rode.
Jei reikia naudotis kur rajonuose - tele2 veikia geriau.

"Gudrutis Jonas"  parašė naujienų news:l5agun$c0f$1@trimpas.omnitel.net...

Perėjau iš omnio į Bitę už 10 Lt/mėn: 300min, 3000sms, 1GB, bet dabar
perskambino omnis ir pasiūlė 11 Lt/mėn: 300min, 10 000sms, 1GB, tai
sugrįžtu... kažkaip 3G omnio bent žemėlapyje tai ok, su Bite (nors dar
nesinaudojau) nelabai kas...

"Šarūnas"  parašė naujienų news:l5acf6$65k$1@trimpas.omnitel.net...

OK, yra šiuo metu tokie pasiūlymai:
teledu 15 Lt/mėn: 300min, 5000sms, 1GB.
labas 15 Lt/mėn: 300min, 3000sms, 500MB.

pagal skaičius teledu dealas atrodo geresnis, bet realiai man pakanka ir
labas. Klausimas tik vienas: kaip ryšio kokybė? Su teledu
(studentiškas planas, 10lt/mėn) man dažnai pasitaiko kad ragelis būna
nepasiekiamas, nors ir rodo pilną ryšį (ateina krūva pranešimų
apie praleistus skambučius), taip pat kalbant trūkinėja, pametinėja žodžių
skiemenis ir reikia spėlioti ką sakė pašnekovas. Bandyta
su keliais rageliais, taigi ne aparato problema.
O kaip bus su labas? Ar vis tik nebus taip kad šitie pigūs planai turi
žemesnį pralaidumo prioritetą prieš kitus planus ir realiai
labas bus toks pat blogas?