Tema: Re: reikia ragelio nebrangaus
Autorius: Caponi
Data: 2013-09-11 18:05:09
Principe pats viska gerai isvardinai - Androidas 4.x, RAM geriausiai 1GB,
nors daugeliu atveju pradiniam naudojimui ir 512MB pakaktu (kazkaip dabar
papigiaiskuose zaisliukuose parejo mada tik po 512MB det), procas, mano
nuomone, labai pageidautinas dualkorinis, 1GHz pakaks, o su ekranu labai
kazko neprigalvosi, sitas parametras pakankamai griztai priklauso nuo
aparato klases ir kainos (tavo norimam kainu lygmeny 480x854 turbut yra
maksimumas ko gali tiketis).
Dar vienas labai svarbus parametras - nepriklausomai nuo galimybes ikist
atminties kortele, absoliutus minimumas siekiant isvengt problemu su vietos
trukumu ir pisliavos su visokiais App2SD per pirma naudojimosi valanda -
minimum 4GB gamintojo deklaruojamo storage (tiesa, tiek ilgam naudojimuisi
be "burtu" irgi nepakaks, bet daugiau norimo kainu lygio aparate kazi ar
rasi, 4GB paliubomu daugiau nei minetam Hujavejuj ar Samsung Ace su ~150MB
:-))

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/