Tema: Re: reikia ragelio nebrangaus
Autorius: ROOTS
Data: 2013-09-11 16:39:19
o ir siaip, prajabiot mokykloj ta pirmaji smartfona :) tai nafig I ji
investuot daug

"Caponi"  wrote in message news:l0pr98$tip$1@trimpas.omnitel.net...

Cia tik mano nuomone, bet nemanau, kad gera mintis telefonas su WP (ar iOS),
jei visi aplinkui su Androidu vaiksto - gi atsiras koks geimas, kuri visi
kals, o ant WP jo gali ir nebut - verks vaikas...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/