Tema: Re: Nexus 7 32Gb 3G - ishsiduriau
Autorius: vedarinis
Data: 2013-06-06 12:12:07
Jei cia klausimas be ironijos - tam, kad nereiktu telefono keist uz
pusmecio, kai elementariu appsu nebepaves, nes visi telefonai 2ghz kvadkorai
bus. Technologiniu haiedndu nesivaikau vos pasirodzius, man telefonas -
daiktas ir irankis, o ne aksesuaras ar ivaizdzio dalis.

"padugne"  parašė naujienų news:kopdsq$5sj$1@trimpas.omnitel.net...

On Thu, 06 Jun 2013 09:29:36 +0300, vedarinis wrote:

> enlargint. Noretusi ne tik ko nors protingo su normaliu quad procu,
> kitais mandresniais pricindalais, bet ir kad daiktas seimininkui
> tarnautu, o ne seimininkas daiktui.

Seip klausimas: kam tau siais laikais tas quad prosas?

--
kthxbai.