Tema: Re: vaikui tel. tapsnoklio
Autorius: bat0nas
Data: 2013-05-07 12:51:58
Čia apie totaliai skirtingus dalykus ir kraštutinumus eina kalba.

Telefono priešininkai įsivaizduoja, kad tai yra pilnavertis tapšnoklis,
pavežantis visus tegra žaidimus ir pan.

Aš kalbu apie telefoną už 49.99Lt, kuris mėtosi kuprinėje pas vaiką
emergency komunikacijai.

Yra skirtumas? Yra.
Tai apie kokį mes telefoną šnekame. Nes nuo to priklauso ir abiejų stovyklų
pozicijos.

"Dainiushas"  wrote in message news:kmabu3$uiq$2@trimpas.omnitel.net...

+++++

Sunkiai įsivaizduoju blogą orą vaikams, nebent kai lietus merkia, bet
tai būna tikrai nedažnai.