Tema: Re: vaikui tel. tapsnoklio
Autorius: Pranelis
Data: 2013-05-03 10:19:59
As taip padares. Ir nieko. Gyvi net du vaikai. Tiesa, vienas jau iki
tapshnoklio priaugo, tia penktos klases proga gavo nauja zte blade is omnio.
O kitas dar tik i pirma klase eina, tai "dziaugiasi" senu sonyerikson
kazkelintu. Aisku sitas biski nepatenkintas, kad brojis turi "geresniu
zaidimu", bet gyvena.
Tiesa, namie leidziama savaitgaliais su kompu/telefu pazaist po pusvalandi
per diena.