Tema: Re: priminkit koki the best android muzikos grotuva?
Autorius: [mikro]
Data: 2013-03-13 16:28:40
nene, sky.fm zinau, klausau tokias specifines stotis, kurios jokiam gigantui
nepriklauso, viena is ru, kita is us..
ju servai sudeti I pls failus.
gal keturias isbandziau, bl kas per tupumas programeriu, kruvos radio
stociu, o pls uzlaudinimo ner.. nu fuck..

"Dainiushas"  wrote in message news:khpu39$u9o$3@trimpas.omnitel.net...

žiūrint ką klausai. Pvz. sky.fm turi savo apps'ą.