Tema: Re: priminkit koki the best android muzikos grotuva?
Autorius: Rimas
Data: 2013-03-12 15:47:29
2013.03.12 14:07, bat0nas rašė:
> musiXmatch
>
> Priežastys:
> - Mato folderius (o ne kaip kokie iTunes tik albumus, dainas, atlikėjus)
> - Turi karaoke režimą (t.y. ne tik identifikuoja muziką, kaip koks
> shazam'as, bet ir paleidžia sinchronizuotą dainų teksto rodymą). Man
> patinka žinoti, apie ką dainuoja
>

> Per daug nesiskiria nuo default Google/Android grotuvo (valdymo ir
> supratimo apie grotuvą prasme). Tiesiog turi papildomas funkcijas.

poweramp'as irgi mato folderius. Bet nemato NAS :(
o tavo šitas irgi berods neturi dlna?

Šiaip ar taip, esu išbandęs krūvą playerių, bet tik poweramp sugebėjo
teisingai grupuot albumus, visi kiti velniai žino kaip ten grupuoja,
bet vietoj to, kad rodytų albumą, rodo 50 albumų po vieną dainą. Nors
kaip pasižiūri id3 tag, tai albumas kaip ir visose dainose toks pat
įrašytas.
Vienžo...