Tema: Re: Nu kam TAB'u papigiai ?
Autorius: Dainiushas
Data: 2013-01-24 11:28:21
pas mane buvo ta bibienė tik sukūrus account'ą. Ten skirtingai prašo,
pas ką pasą nuskanuot, dar kažką. O pas man - duo utility bill'ą su
adresu ir mano pavarde. Iš kur aš ji blet gausiu, jei adresas numotam
bute ir išvis tas utility bill'as tokia forma, kad jiem turbūt kaip
laikraščio puslapis nuskanuotas atrodo? Tai tik po kelinto fotožopinimo
suėjo.... :)