Tema: Re: Nu kam TAB'u papigiai ?
Autorius: padugne
Data: 2013-01-21 21:46:07
On Mon, 21 Jan 2013 11:46:07 +0200, Gudrutis Jonas wrote:

> taip taip, turkai is vokietijos ir mane prigave buvo - pasirodo
> motociklo detales buvo idejos I mocu kategorija, o siai kategorijai
> (aut, nt, mocai ir kt.)  paypal draudimas negalioja ir nesvarbu kad
> pirkau tik dali, o ne visa motocikla :(

Taip, paypalo ir ebay problema tame, kad ten praktiskai nera gyvu zmoniu.
Ir jei ju dirbtiniam eNtelektui pasivaidena, kad teisus pardavejas, tai
gali apsividuriuot bekovodamas su automatiskai generuojamais meilais is
serijos "patikrinkit ta ir ana, pabandykit sukontaktuot su pardaveju,
palikit neigiama atsiliepima ir t.t.", tas pats per ta pati ratu, kaip
sugedes telefonas.

Man yra buve fintu ir "normalioje" kategorijoje, bet disputo atidarymas
gero nieko nedave, is serijos "pardavejas irode kad issiunte" ir basta.

Is kitos puses, paypalas kartkartem biski persistengia. Pvz karta man
isiloginus is kitos salies iskart uzrakino akauna. Buvo biski nepatogu
atrakint.

--
kthxbai.