Tema: Re: Nexus 4, Nexus 10, Android 4.2: an exclusive first look from inside Google HQ
Autorius: bat0nas
Data: 2012-12-11 12:30:34
O mano įspūdis apie S3 vs Nexus yra toks:

- S3 by default žiauriai šviesus ir ryškus ekranas. Mano Nexus su Auto
Brightnes nustatymu rūko kamputyje. Mačiau, kad Custom ROM'uose yra
padidintas šviesumas prie Auto nustatymo.
- S3 balta yra tokia mėlynesnė nei šilta balta pas Nexus. Tai S3 vizualiai
atrodo toks ryškesnis vaizdas.
- Žiauriai sunku priprasti prie S3 HW mygtuko, metus panaudojus virtualų
mygtuką.
- S3 HW mygtuką paspaudus jaučiamas šioks toks lagas (Tarp paspaudimo ir
Home ekrano pamatymo). Panašus lag'as yra ir mano Nexus'e. Bet S3 atveju
psichologinis efektas yra stiprus, kad maždaug: spaudi, naudoji jėgą ir tik
po kažkiek laiko sureaguoja. Pagalvoji per tą laiką - gal per silpnai
paspaudei. Nexus atveju - palietei ir negalvoji, kad per silpnai palietei :D
- Pažiūrėjau, kad be Notification Toggles neišsiverčiu. Tai turiu naudoti
Nexus'e visokius Power Toggles, kas Touchwiz'e yra by default.
- Dizaino prasme - S3 man visai smagiai guli tiek rankoje, tiek kišenėje.

"[mikro]"  wrote in message news:ka6qi3$2rb$1@trimpas.omnitel.net...

as I s3 nedejau vien del to, kad interfaisas sakykim 20% blogybes lyginant
su paciu aparatu, nu nelipo jis man visiskai, tai net nenorejau zaist su
juo, bo supratau, kad vistiek as jo nenoriu tureti, o n4 is isvaizdos man
visai patinka, pabandyt butu galima.
tai kokiu metodu parsiputei I lt?

"padugne"  wrote in message news:ka5i3t$i3b$13@trimpas.omnitel.net...

On Mon, 10 Dec 2012 15:07:45 +0200, [mikro] wrote:

> viskas, interfaisas, pigi toporna plastmase, nepatogiai/nemaloniai
> gulintis delne daiktas.

N4 ne plastmasinis. Del gulejimo sunku ka pasakyt, cia jau kaip kam.

Bet geriau seip nepirk, nes jei nesusdejai sau tinkamo S3 interfeiso (yra
gu kruva launcheriu kiekvienam skoniui ir jokiu ten rutinimu bei
krekinimu), tai nesusidesi ir N4.

> s2 man kazkaip zymiai rimciau atrode negu s3.
> o tai play.google jau I lt siuncia?

Turbut kad dar ne.

--
kthxbai.