Tema: Re: Nexus 4, Nexus 10, Android 4.2: an exclusive first look frominsideGoogleHQ
Autorius: padugne
Data: 2012-11-03 12:20:56
On Mon, 29 Oct 2012 22:07:13 +0200, bat0nas wrote:

> Va taip šitie reikalai atrodys:
> http://www.youtube.com/watch?v=66-4uMQqerA#!
>
> Nexus 4 - OK Nexus 7 3G - OK Android 4.2 - OK Nexus 10 - Čia man vienam
> jo dizainas toks.. meh? Rėmas storas, gale - plastikas, bendras vaizdas
> kažkoks pigus. Čia gal kad labai su Apple nesipyktų? :D

Blt, vel tas gurglius man visas kortas sumaishe.

Buvau jau moraliskais nusiteikes praryt rupuzhe ir pirkt motorola razr
hd. Su jo faken amoledu, leva kamera beigi miglota updeitu politika (ir
dar priedo provaiderio rom'o versija). Ir uz 550eur. Uz jo baterke ir
dyyyydeli notifikeishn led'a. LTE man prie dabartinio padengimo ir kainu
kaip ir px.

O dabar islindo tas nexus 4. Su senai lauktu padoriu IPS ekranu ir
geresne kamera. Ir uz 350eur. Bet uztat su gejiska nugarele. Kuri priedo
stikline, bumpt-barkst ir ate, visai kaip yfaun4. Ir 2100mah baterke
turint omeny 4.7" bei kvadkora neatrodo didele. Ir to kvadkoro niekam
nereikia, geriau jau papimpintu eilini dualkorini kraita. GPU irgi toks
vaizdas, kad gerokai isbloatintas DirectX palaikymui kas po androidu kaip
suniui 5 koja (uztat ryja energija).

Va taip jei paimt razr hd maxx, i ji idet nexus4 displeju ir kamera... :)

Bet jauciu vistik imsiu ta nexus4 kai tik isleis, uz tiek pinigu.

Su nexus 7 3G ir 10 irgi konfuzas. Seip imciau 10 su 3G ale tokio ner,
galima butu namie nurasyt notebuka poilsiui. O kada bus xzn. O 7" biski
mazokas kaip notebuko pakaitalas. Bet uztat idealus kelionese. Hm hm hm.

--
kthxbai.