Tema: Re: Pagrindinis softo paketas Androidui
Autorius: bat0nas
Data: 2012-10-19 15:02:00
Defaultinėje klaviatūroje nėra ąčęėįšųšįėęęč
O aš visu 100% naudoju tik LT simbolius (net ir SMS'uose).

Tad Lietuviška klaviatūra beta yra vienintelis (VIENINTELIS) savo funkciją
atliekantis daiktas.

Visos kitos klaviatūros reikalauja persijungimo tarp LT ir ne LT
klaviatūros. O toje betoje - LT raides matau visada.

On 2012-10-19 11:48, Yvl wrote:
> eeee shytagi, o kas tokio yra EN klavoj, ko nera Lietuviskoj?
> suprasciau dar kirilca reiktu perjunginet..

Defaultinė androido kažkokia patogesnė. Net nesigilinau, bet taipint
tikrai patogiau. Gal mygtukai didesni, dėl to.