Tema: Re: Pagrindinis softo paketas Androidui
Autorius: Toxis
Data: 2012-10-18 19:53:04
tower defencai man geriausi radiant defense (nemokamas, su mikro
tranzakcijom - nori tokio pako, imi.. pasijamiau viska su laiku:) ir jelly
defense (mokamas).
Ant nexuso labai grazhiai zhaidzhiasi worl of goo (jei nezhaidei pc.. o kad
ir zhaidei:) (mokamas) ir osmos HD (toks tripy dalykas:) (mokamas, bet
berods yra trialas)

On 2012-10-18 09:56, bat0nas wrote:
> Mano must have sąrašiukas (be žaidimų):

O, puikaus ilgio sąrašiukas, turėsiu dabar ką veikt ;) Ačiū!

p.s. galim ir apie žaidimus pašnekėt ;) Ką gero iš RTS, Tower Defence ir
kitokių strategijų rekomenduotumėte?