Tema: Re: Vienas Android prietaisas keliems naudotojams
Autorius: padugne
Data: 2012-02-26 17:56:45
On Sun, 26 Feb 2012 17:20:47 +0200, cooleris wrote:

> Va va
> Jau PC yra personal
> O jus dar ir telepona norite ant keliu dalinti Jauciu tai is principo
> neimanoma
> Nes jei telefone bus keli useriai tai kur logika O ar didesnis ar
> mazesnis teleponas ce jau ne faktas:)

Imanoma. Va pvz sitie visai rimtai planuoja toki finta:

http://arstechnica.com/business/news/2011/09/samsung-boosts-vmware-plan-
to-virtualize-android-phones-tablets.ars

Tarkim mano kontoros IT skyrius nuo tokio dalyko tiesiog apsiorgazmintu.
Bo dabar dalina iphonus ir blekberius ir privercia pasirasinet kad
neinstaliuosi jokio softo su reklamom, jokiu feisbuku ir t.t. Androidiniu
nedalina nes kazkur girdejo, kad "nesaugus". O jei ateini su savo
privaciu telefonu tai net meilu synkinti neleidzia.

O ce tik bac, "business" skyriuje viska uzdraudei, privertei pastatyt 12
simboliu passwordus su kableliais ir pan zenklais etc, jokiu 3rd party
appsu ir pan. O i "private" tegu tipo daro ka nori.

--
kthxbai.