Tema: Re: Vienas Android prietaisas keliems naudotojams
Autorius: padugne
Data: 2012-02-26 13:51:43
On Sun, 26 Feb 2012 12:13:49 +0200, 70005 wrote:

> Ar yra kokia nors programa patogiam persijungimui tarp naudotoju? Pvz.,
> kad zmona, paemusi mano plansete, galetu matyti desktope savo, o ne mano
> laiskus, kalendoriu ir kt.

Kol kas techniskai nenumatyta. Toks appsas turetu rimtai paprievartauti
devaiso failine sistema, todel as asmeniskai pasitikeciau tik arba paties
gugliaus arba OEM sprendimu.

Sita fycia yra gugliaus roadmap'e, bet tikrai ne top desimtuke.

Dar visokie vmware baudziasi "virtualizuoti" visa sistema, bet apart
poros demonstraciju kol kas nieko daugiau nesigirdi.

--
kthxbai.