Tema: Re: wuauclt ir svchost
Autorius: Laimis
Data: 2010-08-18 20:11:23
Vasaris rašė:
> "Laimis"<wiela@centras.lt>  wrote in message

> Na kai kada padeda nuėjimas rankiniu būdu į WU / MU svetainę. Nes
> kažkaip lokalus WU klientas savęs tinkamai neatnaujina. Aš jau
> nepamenu, kada su WU turėjau "nepataisomų" problemų.

Problema buvo/yra _Microsoft_ Update ėdrumas. Su 256 MB atminties yra
_tragiška_ (nors jokių system/hardware requirements nerandu); praktiškai
nieko daugiau neįmanoma su kompiuteriu veikti/dirbti, kol wuauserv
nepabaigia savo užduoties swap'indamasis per kokį pusvalandį-valandą.
Kažkoks absurdas; nesuprantu ir neįsivaizduoju kaip kreivai reikia
suprojektuoti tokį gana svarbų servisą, kad jam, _kas_kart_užsikrovus_
ir ieškant atnaujinimų (skenuojant lokaliai; net kai nieko
microsoftiškai griozdiško (pvz. ofiso) kompiuteryje nėra), reikėtų be
skrupulų (derinimosi prie sistemos resursų) suryti 400+ MB virtualios
atminties...