Tema: Re: wuauclt ir svchost
Autorius: Vasaris
Data: 2010-08-11 21:56:06
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:i3ui0n$qpb$1@trimpas.omnitel.net...

> Aš tai vadinu (DataStore.edb) rebuild'u...
> O jei po rebuild'o šis failas vistiek sveria ~70+ MB, tai man ir
> pasirodė, kad tai galbūt tam tikras klaidos simptomas ar problemos
> indikacija, juoba, kad ir log'uose apie tai keikiasi.
> Kiek pas kolegas sveria šis failas (jei įjungtas _Microsoft_ Update ir
> kompiuteryje yra msoffice?)

194 MB. Vista, SP2, du offisai - 2003 ir 2007 (demo preinstalas, nenaudojama). Dar guli SQL 2005 Express'as. Kitus tikrinti tingiu ;-)

Ir ką tai sako? Ogi nieko. Veikia - nejudinu. O štai Download katalogą trina shutdown scenarijus iš GP. Nes po instaliacijos ten tik kašikas ir nieko daugiau. Reikės - iš WSUS parsipųs.