Tema: Re: KB979683 problem
Autorius: Vasaris
Data: 2010-05-04 00:34:42
"TikimeLaisve" <disembodiedfusillade@noclickemail.com> wrote in message news:hrndrm$77l$1@trimpas.omnitel.net...

> Kur jau ten prisimontuosi hardwarinį RAID5. Šiaip tai nedega, iš recovery konsoles pašalinus update, viskas tvarkingai pasikrauna.

Pamiršęs tą jau buvau, per mažai ir per trumpai teko.

Tada kitas reikalas - kokio dydžio tas tavo "serveris"? Gal jį eina truputuką P2V padaryt? Jei taip - pasidarai sau kopiją ir bandai aiškintis, ar ten windozės nesusitaria pačios su savimi, ar branduolys su tvarkyklėmis (du labiausiai tikėtini variantai).

> Nelabai mane traukia šis variantas bo ant to serverio AD PDC sukasi su visokiais pričindalais, jie kaip prieskaluos tai po to aš netik backupo ieškosiu bet ir serverio naujo (o gal ir darbo :)

Kaip sau nori :-P. Po teisybei įtariu, kad jei gautum BS, tai būtų lengviau juodas langas ir orlaidės nesikrauna. O dabar tavo kasimas gali būti ilgas ir nevaisingas. Beje - nesitikėk, kad tau palaikymas iškart pasiūlys sidabrinę kulką.

A, dar: kraukis su bootlog'u ant abiejų serverių ir palygink, kur pakimba pirmasis. Gal rasi servisą/tvarkyklę, po/prieš kurią viskas padūsta...

Beje - googlius irgi teikia savo versijas. Gėda pelėda čia klausinėt, kol anos visos neatmestos!