Tema: Re: KB979683 problem
Autorius: Vasaris
Data: 2010-05-03 23:09:38
"TikimeLaisve" <disembodiedfusillade@noclickemail.com> wrote in message news:hrn6b4$vb4$1@trimpas.omnitel.net...
> Turiu problemėlę su subjektu. Suinstaliavus updeitą Windowsas nebepasikrauna. Pakimba - juodas ekranas prieš pasirodant vėlevėlei. Safe mode irgi - išmeta draiverių sąrašą ir sustoja. Veiksmas vyksta ant IBM x346 serverio, Windows server 2003 R2 Enterprise SP2. Visi kiti updeitai sudėti.
> Greta stovintis toks pat serveris susiupdeitino normaliai (tiesa ten Windows 2003 standard).

Čia reikėtų suprasti, kad tavo vienos trobos stogas jau dega?

> Gal kas turėtų šviesių idėjų kur ieškot sliekų?

Jei stogas dega - tai turbūt kur nors atsarginių kopijų, kurių, aišku, neturi, lentynoj? :-)
P.S. Prisimontavus sistemos loginį skirsnį ant kito kompo, aišku įmanoma rankomis senus failus atburti ir registro įrašus, bet iki tiek kol kas nedetalizuosime.

Jei ne: arba aš klaikiai kliedžiu, arba atmintis sako, kad visiems saugumo lopams M$ teikia pilną palaikymą, tame tarpe ir visokiems nukrypimams? Aišku teks eskaluoti per vietinį mielą palaikymo centrą, bet vėliau atsilieps koks nors truputį gudresnis užsienietis. Nes pasak KB straipsnio, viena anomalijau jau yra. Kodėl negalėtų būti ir dar viena?...