Tema: Re: TS licenzijavimo problemos
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-09 22:01:34
"Aladdin" <rimvydas@rimvydas.info> wrote in message news:hn524k$mmn$1@trimpas.omnitel.net...

> Ir kaip ta frontend'a apeiti?:)

Bendrauti maloniai su už to front-end'o esanciais žmonemis, pasiprašyti ju galu ;-)

> O siaip dar matyt visvien kazkas su tuo RD LS negerai, nes nors ir isduoda licenzijas, bet kelis
> warning'us ismete tipo neturi laisvu licenziju:/

Na aš paciam daviau patarima, kaip aš elgciausi tavimi detas. Ir daviau iš karcios patirties ir geru intensiju.

Paciam spresti, kaip elgtis, tik siulau galvoti ne apie techninius kabliukus, o apie vartotojus, esancius už tu kabliuku. Nes butent M$ tai apie juos dažniausiai ir negalvoja, arba bent jau reikalauja kosminiu pinigu, kad esa butu "apie viska pagalvota". Todel pas juos ir produktu portfelis pleciasi finansines piramines tempais, o kokybe krenta, o kiekviena integracija, ypac tarp versiju (gretimu!, aš jau nekalbu apie ankstesnes) - pain in the arse.