Tema: Re: TS licenzijavimo problemos
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-09 08:51:56
> Sita problema visiskai nesusijusi su TS licenzijavimo serveriu ir OS'u, ant kurio jis veikia. Visa
> esme pasirodo buvo tame, kad kai padariau nauja licenzijavimo servisa, sena pries tai deaktyvaves -
> tiesiog ten suinstaliavau senas licenzijas, o pasirodo reikejo naudoti migravimo mechanizma. Tai
> atlikus - viskas pradejo veikti. O kas del popieriu, nieko ten labai skaityti nereikia, nes 2008 RD
> LS labai puikiai sugyvena su 2003 TS, bent jau pas mus.

Kaip paciam patogiau. Išvada tik viena - butum paskaites, butu nereikeje knebinetis ir aiškintis :-)

> O kas del naujinimu savaitgaliais, jau gal kokius 7 metus ta darau tik savaitgaliais ir jokiu
> problemu nera kile, aisku pries tai pasiruosti reikia. O tavo isitikinimu kada svarbius sistemu
> atnaujinimus daryti reikia? Nakti is pirmadienio i antradieni?

Paprastai darome 4 i darbo pabaiga. Jei kas nors katastrofiškai nepavyktu - prarastumeme tik 5 dieni. Jei yra sudetingas scenarijus, kuriame reikes vartotoju grižtamojo ryšio, ir kur modeliavimas prieš tai ne visada idealiai atsako i visus klausimus, tai penktadienis - mažiausiai apkrauta diena. Priedo, jei reiketu išorines pagalbos, penktadieni dar imanoma jos prisikviesti, ypac jei sutari iš anksto. Savaitgalius aukoti darbui - tai jau 18'likinio entuziazmas, velniam to reikia :-)

> O kas del VM'u, tai visa domeno
> infrastruktura yra atkartota ir pries svarbius naujinimus analogiski veiksmai tenai yra atliekami.

Puiku. Nes pirma karta praeiti patamsiais visada geriau ten. Aš jau nekalbu apie tai, kad galima su snapšotais viska pasidaryti dokumentuojantis žingsnis po žingsnio.

> Tiesiog LS serverio nepriskyriau prie labai kritisku dalyku, todel ir neprasibandziau, juo labiau
> ten reikia su Microsoft bendrauti, instaliuojant naujas licenzijas, kas zino kas ten jiems susisvies
> paskui.

Tai butent todel ir balsuoju už 4-5 migravima. Palaikymas yra pasiekiamas. O jei savaitgali ka pridirbi, tai žiurek - 6tadieni kopi i Everesta, o sekmadieni nuleista galva turi nuo ten keblinti.