Tema: Re: vista busin>>win 7 ult kaip aktyvuot ?
Autorius: Aladdin
Data: 2009-11-16 08:55:29
PxYra wrote:
> nu ryt as jiem pasuksiu ir uzduosiu 2 klausimus, ar priklauso free
> upgreidas ir keliuose kompuose galiu naudot namie, pirktas tai nesenai
> tikrai spalio/lapkr menesi, durna cinka pagavau dabar paverst laptopa be
> ne 1 nelegalios programkes :D megztiniuotis cia itakos neturejo

O tu man durnam papasakok, kaip imanomas free upgrade is business vista i Ultimate win7? Speju uz
toki upgreida reiketu primoketi. O tie 34 eurai, tai kaip jau krx minejo - recovery dvd pagaminti
paties HP. Vien tik rakto galima butu bandyti prasyti ir pas pati HP, tik nesu isitikines kad duos:)
Bet bandyti galima.