Tema: Re: vista busin>>win 7 ult kaip aktyvuot ?
Autorius: PxYra
Data: 2009-11-15 00:17:24
ple kuo giliau i miska tuo daugiau malku, visai pasimeciau prisiskaites
googliaus, ar reikia dar turet kazkoki kupona free upgreidui ar uztenka tik
kad laptopas pirktas po birzelio 26d. ir turi legalia Vista Business, HP
saite (laptopas) paziurejau kad priklauso windows 7 pagal modeliu sarasa bet
pabandzius pildyt forma upgreid kitui po s/n, p/n suvedimo jis i shoping
cart priskaiciavo 34 erus ar baksus, tai ir sedziu daba mastau ka mano durna
galva ne taip suprato MS lyg ir sake kad perkantiems po birzelio 26d.
atitinkamas Vista versijas gauna nemoka upgreida i win 7, kad ultimate galiu
susimest irgi suzinojau googolio pagalba, apsvieskit nemoksa..