Tema: Re: Pastebėjimas apie Win10
Autorius: PukiS
Data: 2014-12-02 13:28:44
Galima placiau apie failu sumetima androido pakeitimui?

"Sigitas"  wrote in message news:m3gp8p$t5l$1@trimpas.omnitel.net...

Mano Samsungas Galaxsy S Plus turėjo Android 2.3... Servise(tel.)
prašiau perrašyti naujesnę operacinę, bet sakė neįmanoma...
Pats forumuose susiradau, kad galima...
Taigi parsisiunčiau naujo "siuvinio" Android4.2.2 KItKat 3 reikalingus
failus ir vargau kol sukišau į telefono kortelę(kortelės išimti negaliu,
nes užklijuotas dangtelis...:) )
Tai bandžiau ir su USB laidu ir WiFi su programa MobilEdit su
Windows7x32 ir su Wi8.1x64 - niekaip...
Atsitiktinai persijungęs į Windows 10 įkišau USB ir ką...!!!
TotalCommanderis pamatė abi vidines korteles - ką nori tą daryk... Labai
greitai sukišau tuos tris reikalingus failus ir pasikeičiau androidą.
Tai va - džiaugiuosi, kad esu įsidėjęs Win10...:)
Sigitas