Tema: Re: Pastebėjimas apie Win10
Autorius: andrius
Data: 2014-12-01 17:41:22
pasak mano asmenines patirties - android ir wimdozes nelabai megsta
bendraut.

buvo atvejis su nexus root toolkit kai viena karta viskas prasisuko
puikiai (susidejo draiveriai, paklibino ka reikia nexuse). sekanti karta
- niekaip, draiveriu perinstaliavimai ir pan. nepadejo.

is po linuksu - viskas veike be problemu, tik tiek kad teko visa tai ka
toolkit'as daro daryt rankutem.