Tema: Re: gmail.com
Autorius: Didzkis
Data: 2013-06-06 17:41:17
kaip tik paskutinėm dienom išgyvenau kelis kompus su problemom dėl google www
skirtinguose tinkluose, skirtingose fizinėse vietose (bet Kaune)

mano atvejais maršrutizatoriai nustojo DNS resolvint google
2x mikrotik, 1 TPLink

kaip bebūtų keista, nes kiti www, veikė liuks.

Gal čia susije su google serverių perkėlimu.
Nes vieną diena resolvino į TEO IP, kitą dieną kitos lietuviškos kontoros.