Tema: Q. kontaktai su MS el. kanalais
Autorius: lllll
Data: 2012-11-22 22:35:07
Kaip galima gauti el. kanalais tech. supportą iš MS? Win neužsibootina, 
product key nepažiūrėsiu, activation key, kurį gavau el. paštu, netinka. 
Beje, pirkau el. būdu, pardavėjas nurodytas vokietis - vėlgi, ar nurodant, 
kur pirkai Win, reikia pirktis LT ar Germany?
Žodžiu, leidai pinigus Win, dabar dar leisk pinigus supportui. Kai problema 
pakankamai didelė, daug ir kainuos :/
Beje, gal kas turit patarimų, įrašiau ir į MS forumą... bet be rezultatų.
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_8-system/cannot-start-windows-after-reboot/3ae2d4c0-d130-43e0-80ba-6f08c6c3ef71
Dar bandžiau parsisiųsti HDD tikrinimo toolsą, bet burninto į USB 
"nesuvalgė".

lllll