Tema: Re: Windows Firewall logika
Autorius: Ql2nz
Data: 2013-05-03 09:12:44
Galbut paprastam vartotojui aiskiau butu TCPView programele?

"Laimis"  wrote in message news:kljrh2$chp$1@trimpas.omnitel.net...

Kuleris rašė:

> Na jei narsykle rodo kad http tai tikiu kad tai 80 portas, jei rodo
> kad https tai tikiu kad tai 443 portas. Ar tiket jau nebemadinga, ir
> reik nepasitiket viskuo bei viska tikrint? :)

Tikėjimo čia nereikia; reikia žinojimo.
Tai, ką tu matai naršyklėje yra end/destination port'as. O koks port'as
yra source?
NE, bendru atveju jis visiškai neprivalo būti toks pats, kaip ir
destination port'as. Kaip ir tavo telefono numeris neprivalo būti 112,
kai skambini į policiją.

Todėl kai tu eini/kreipiesi į 80'ą destination portą, tai eini iš
velnias žino kokio laisvo tuo metu port'o tavo sistemoje. Visiškai
analogiškai vyksta ir su tavo router'iu: jis paketus permeta į 81'ą
portą, tačiau jie tikrai neprivalo atkeliauti iš 81'o port'o, kaip ir
bene absoliučiai visi tavo aplikacijos klientai kreipiasi į 81'ą portą
ne iš 81'o port'o.

> Is netstato man maza naudos, nesu toks jau kietas tinklistas kad
> atsirinkciau kurie cia kieno portai yra:

Padaryk susijungimą su savo aplikacija ir tada paleisk. Interpretavimui
pakanka suprasti local <-> foreign, t.y. local pusėje yra tavo
aplikacija (kabanti/klausanti 81'o porto), o foreign pusėje yra kitas
galas iš kurio į tavo aplikaciją kreipiamasi. Tavo atveju tai yra
router'is (jei kreipiamasi iš išorės) arba lokalaus tinklo pc (ip
adreasas). Atitinkamai ir portai (iš kurio į kurį).