Tema: Re: Del Win8 ir nauju kompu
Autorius: HDr
Data: 2013-04-25 12:34:20
turek licencine sutarti, ms (live) accaunta ir galesi parsisiusti bet kuri
imidza, kurio turi licencija. Ir net kelias versijas :)
Win8 manau tik pro gali buti, ir aisku ne OEM.

nuoroda:
https://www.microsoft.com/Licensing/servicecenter/Downloads/DownloadsAndKeys.aspx

"bat0nas"  wrote in message news:kkij49$hq9$1@trimpas.omnitel.net...

Tiesiog anksčiau esu matęs tiesiogines nuorodas į MS. Gal yra ir Win 8.

Čia šiaip.. dėl patikimumo.. kad nereiktų siųstis neaišku ką iš neaišku kur.

"Donas"  wrote in message news:kkh0v0$k81$1@trimpas.omnitel.net...

Manau, kad negalima, gal klystu. Norint atsisiust ir isirasyt dvd, treikia
zinot licenzijos numeri.
Jei kas zinot gudriau- parasykit.