Tema: Re: Windows 8 pirkimas ir clean install
Autorius: amenox
Data: 2012-12-20 16:26:14
Svarbi detalė, apsispresk kokius naudosi 32 ar 64 bit, tokia sistema turi
būti prieš instaliuojant Win8. Nes kokia naudoji, tokią ir gausi. Aš dabar
sėdžiu su 32 bit ir nesugalvoju kaip permest ant 64. Gal kas bandėt pakeist?

P.S. Pats be jokių iso instaliavau, tiesiai su wizardu iš desktop'o. Buvau
nustebęs kaip neblogai esamas aplikacijas permetė. :) Visos po to tvarkingai
veikė.