Tema: Re: patarimo: win2003srv RAID1
Autorius: Nerijus
Data: 2012-10-08 12:04:34
On 2012-10-08 10:40, bambukas wrote:
> Radau toki windowsinį įrankį tame CD "RAID Web Console 2"
> "Mato" RAID tuščią vietą ir leidžia kurti dinaminį diską- pvz. kaip D.
> Bet kad labai jau nemėgstu pridalintų diskų (tikėjimas toks).... Na
> kažkaip ne 風水...

	Ai dar vienas niuancas. (Chia priklauso nuo kontrolerio modelio
supranta, ale vistiek parashysiu, gal ir pas tave panashiai bus). Jei
ant kontrolerio yra dar daugiau disku, ir ish ju padarytas dar koks
virtualus diskas (nu tipo 2,3,4,5 diskai ant kontrolerio sudaro raid5
masyva) tai nenustebk, kad pirmojo masyvo (tipo 0 ir 1 diskai RAID1)
gali neleisti "isardyti" kol neishardytas antras. :-) Pas mane toks
bajeriukas buvo su Intelio kontroleriuku. Ot keikiaus tada. Nu ale dabar
jau zinosiu. :-)

	N. M.