Tema: Re: Kaip enablinti Fast user switching?
Autorius: homo erectus
Data: 2012-01-25 11:13:47
On Wed, 25 Jan 2012 19:59:16 +1100, ccc <asd@sdf.lt> wrote:
> Nera pasirinkimo switch user ar kaip ? Kokia to kompiuterio istorija ?
> Ar yra koks nors administratorius, kuris galejo sita dalyka blokuoti per
> group policy, ar tai namu kompiuteris ? Kokiu protokolu esate
> prisiinstaliave. Pvz netware neleidzia naudoti fast user switching ir
> welcome screen.

Taip, nėra pasirinkimo, kad Switch user. Control panelyje neradau ir
"Change the way users log in", nors pamenu, kad toks pasirinkimas Win7 lyg
ir būdavo.

Kompas instaliuotas ne mano. Jokių egzotiškų protokolų nesuinstaliuota,
tačiau neatmetu galimybės, kad kažkada buvo instaliuotas CISCO VPN.

Taip pat gali būti, kad tas dalykas buvo blokuotas. Bet gpedit.msc "Hide
fast user switching" yra undefined. Padarius jį disabled - nepadėjo.

Reikalvimas, kad prisijungiant būtų spaudžiamas Ctrl+Alt_Del nenustatytas,
kompas prisijungti siūlo per Welcome screen. Tik User switching pasislėpęs
kartu su savo servisu...