Tema: Re: Lietuviškos instrukcijos
Autorius: tranzoo
Data: 2021-03-23 23:07:08
instrukcijos ir/arba mokymai privalo but valstybine kalba.

paprastam vartotojuj parduodant - privalo but instrukcijos valstybine
kalba, mokymais neissisuksi.

5 straipsnis. Informacijos pateikimas vartotojams
1. Gamintojas, pardavėjas, paslaugos teikėjas vartotojams privalo
valstybine kalba suteikti Civiliniame kodekse ir kituose teisės aktuose
nustatytą informaciją ir teisės aktų nustatyta tvarka ženklinti prekes.
Kituose įstatymuose gali būti nustatyta gamintojo, pardavėjo, paslaugos
teikėjo pareiga Civiliniame kodekse ir kituose teisės aktuose nustatytą
informaciją vartotojams pateikti valstybine ir kita kalba.