Tema: Re: Kredito kortelÄ—s LT ir kredito istorija
Autorius: cD-r0m
Data: 2020-09-01 00:22:00
Tai kai kurie rašo kad kredito kortelės turėjimas pas mus net gali
sumažinti paskolos dydį, nes tipo jau ant popieriaus kaip ir turi
vartojimui paskolą. Bet ir vieni ir kiti tokie "respektabilūs" šaltiniai...

Man išvis tas creditinfo tokia mistika... kaip gali kažkokia privati
kompanija gauti mano asmeninius duomenys neskaitant kitų kurie jiems
pasiskundė, kad aš toks ir toks pinigus arba inkstą skolingas... ir kaip
gali koks nors Tele2 rašantis sutartį naudotis kažkokios privačios
kompanijos paistalais apie mano mokumą.