Tema: Re: Kredito kortelÄ—s LT ir kredito istorija
Autorius: cD-r0m
Data: 2020-08-31 19:59:45
Kalba ne apie konkrečią kortelę, px kokia. Klausimas ar man yra kažkokia
nauda kas mėnesį pirkt viską į kreditą ir gražint su nulinėm palūkanom
neviršijant limito ir termino? Nes "ten" tai yra beveik būtina sąlyga
jei ateityje nori turėti teigiamą kredito reitingą, kad apskritai
paskolą gaut. Galvoju ar pas mus tai galėtu duoti kokį nors pliusą.

> Blemba.
> Mastercardas turėjo debetines korteles Maestro, tai CC sistemose tikrai
> tai būdavo ne pilnavertė korta, o MC buvo kreditinės.
> Bet yra debit MC, kurios CC sistemose yra Mastercard ir tiek. Kreditinė
> su nuliniu kreditu.

Tikrai taip. Ir su electronu būdavo problemų net ir kokiam amazone
kartais, tam virtuoną buvau paėmęs. Pats maestro neturėjau, tik
artimieji, jiem tu kortų net užsienyje iš EU išvažiavus nenorėdavo imt
kartais. Bet dabar PX. pastoviai pirkinėju per debit MC dalykus tiek pas
save, tiek UK šopuose siunčiant į UK adresą nurodant billing lietuvoj.