Tema: Re: Q: asmens paieshka
Autorius: Tomas
Data: 2015-08-30 23:31:39
Buvo, jio, priesh kazhkur pora savaiciu. Beje, buvo tokiam aukshty, kad piloto veidas matesi gan neblogai, ieties metikas be didelio vargo nuskintu. Cia normalu virsh individualiu namu kvartalo?
Bet cia ne apie savo paieshka klausiu. Beje, man buvo uzhdeje paieshka priesh koki 10 metu, o del ko - anstole nesugebejo prisikviest pokalbiui, tai kaip supratau, paprashe (anstoliai patys negali?) pazhistama policijos tyreja. Ta ijunge, ateinu i PK pasidomet kame bedos, ji sako - aj nezinau, susisiek su tokia ir tokia ten pyzda, ji kazhko ish taves nori. Nu gerai sakau. Ji klausia: tai galiu ishjungt? ishjunk. Ok, paspaude klavisha ir ash nebepaieshkomas. Ar cia norma?
Dabar domina mane ar yra kazhkoks konkretus reglamentas shio reikalo.