Tema: Re: Panagrinekim situacija: LG ir mokejimo korteles
Autorius: Glebas
Data: 2015-08-21 11:00:42

"ejs"  parašė naujienų news:mr6l7u$92b$1@trimpas.omnitel.net...

>o kodėl truakinys tuššias? Nes jei gyveni Trakuose ir dirbi Vilniuje, arba
>kaip durnelis sėdi kontoroje nuo 06:00, arba visada vėluoji.
>Vakare, kiek užsilaikius po darbo, eini namo pėsčias.

>Teko būt Rostock / Varnemiunde. Traukinys kas 15-30 minučių iki ~23:00.
>galioja Rostoko transporto bilietas.

Kaip ir minėjau - nežinau keleivių srautų. Jeigu keleivių yra, tada turėtų
apsimokėti daryti ir daugiau reisų

>Tai jau nebeturi įtakos. Paežere reikia kelis šimtus metrų paeiti.

Ko gero ne visiems :) Yra daug žmonių, kuriems paeiti kilometrą yra didis
iššūkis, todėl važiuoja su mašina :)

>keleviai neatsiranda. Juos galima pritraukti. Arba atstumti.
>Atstūmus pritraukti bus keliolika kartų sunkiau.

Kol kas vežėjai mano kitaip - važiuokite, suneškite daug daug pinigų, o
paskui GAL kažką gerinsime...