Tema: Re: Panagrinekim situacija: LG ir mokejimo korteles
Autorius: ejs
Data: 2015-08-21 10:50:22
2015-08-21 09:34, Glebas rašė:
> Nežinau kokie ten keleivių srautai, bet gal ir nėra labai tikslinga
> varyti tuščią traukinį dar vieną reisą?

o kodėl truakinys tuššias? Nes jei gyveni Trakuose ir dirbi Vilniuje,
arba kaip durnelis sėdi kontoroje nuo 06:00, arba visada vėluoji.
Vakare, kiek užsilaikius po darbo, eini namo pėsčias.

Teko būt Rostock / Varnemiunde. Traukinys kas 15-30 minučių iki ~23:00.
galioja Rostoko transporto bilietas.

> Ir traukinys gi ne vienintelis susisiekimas su Trakais? Trakų autobusų
> stotis yra dar arčiau miesto, nei geležinkelio?

Tai jau nebeturi įtakos. Paežere reikia kelis šimtus metrų paeiti.

> LG šiuo atveju nei kiek nei šventesni, nei blogesni už kitus vežėjus.
> Kažkodėl dažnai girdima vežėjų logika yra "kai bus daug keleivių, tada
> mes paslaugą darysime patogesnę". Nors, mano manymu, pirmiausiai turi
> matytis paslaugos gerėjimas, o tada atsiranda keleivių.

keleviai neatsiranda. Juos galima pritraukti. Arba atstumti.
Atstūmus pritraukti bus keliolika kartų sunkiau.

--
ejs