Tema: Re: del domeno
Autorius: PolErizuota Koala
Data: 2015-08-06 13:16:47
Kas liecia 6) punkta, realybeje teisminis procesas butu ilgas ir nuobodus, o
galutinis rezultatas visiskai nenuspejamas.

"Aras"  wrote in message news:mpvbpb$234$1@trimpas.omnitel.net...

Dekoju, jau aiskiau. Taip iseina, kad teiseje fizinis asmuo pralosia
juridiniam sitais domenu klausimais. Ypac liudina Nr. 6 punktas. Kazkaip
galvojau, kad protingiau viskas, o cia laimi gudresnis, bet ne pirmesnis.