Tema: Re: del domeno
Autorius: PolErizuota Koala
Data: 2015-08-06 13:03:47
Kaip ir visada teisiniuose dalykuose, viskas priklauso nuo konkretaus atvejo
ir konkreciu aplinkybiu.
Tiek gali buti atveju, kuomet atimtu, tiek ir gali buti atveju, kuomet - ne.
Cia jei kalbeti apie abstrakciai uzduota kausima (registruojamas domenas, ir
tik po kiek laiko susikuria imone - ivairiu variaciju cia gali buti
belekiek).

Kad ir pvz su Rokiskiu Rabinovicium. Jei jis turetu domena rokiskis.lt,
galimi su variantai:
1) Jis ten raso savo bloga ivairiausiomis temomis, ir nerodo jokios
iniciatyvos, bandydamas parduoti domena. Domeno neatimtu.
2) JIs ten nieko neraso, veiklos nevykdo, pasiulo pirkti domena Rokiskio
savivaldybei. Domeno _greiciausiai_ neatimtu, jei jis turetu gerus admokatus
(po teismus tektu pasitampyti ilgai ir nuobodziai).
3) Jis ten raso vien tik apie Rokiski, Rokiskio rajona, nerodo jokios
iniciatyvos, bandydamas parduoti domena. Domeno greiciausiai neatimtu. Po
teismus tektu pasivalkioti.
4) Jis ten raso visokias blogybes vien tik apie Rokiski, Rokiskio rajona,
nerodo jokios iniciatyvos, bandydamas parduoti domena. Domeno greiciausiai
neatimtu (jei turetu gera advokata). Tektu pasivalkioti po teismus. Turini
greiciausiai lieptu isimti.
5) Jis ten raso vien tik apie Rokiski, Rokiskio rajona, pasiulo pirkti
domena Rokiskio savivaldybei. Domeno _greiciausiai_ atimtu, jei jis neturetu
geru advokatu (po teismus tektu pasitampyti ilgai ir nuobodziai).
6) Rokiskio savivaldybe iregistruotu prekini zenkla rokiskis.lt (butent su
".lt"). Domeno neatimtu tik tuo atveju, jei jis ten nuo seno rasytu bloga
ivairiausiomis temomis ir nerodytu jokios iniciatyvos, bandydamas parduoti
domena.

"Aras"  wrote in message news:mpvaga$1i1$1@trimpas.omnitel.net...

Tai vistiek nesuprantu - atimtu is manes ar ne? Nes tai, ka Tamsta surasete,
man panasu i tai, kad lyg tai as veliau isigijau domena ir bandau kazka
daryti lyg ir kenkdamas jau esanciai imonei (punkte 2 imone bandytu ta
daryti, o ne as).